| Vyučující | 
    | 
            
                
                    Jonášová Hana, Ing. Ph.D.
                 | 
    | Obsah předmětu | 
    | Základní pravidla etikety. Komunikace - základní pojmy. Základní způsoby komunikačního chování. Rozdíly kultur. Typy publika  a jejich potřeby. Barvy v prezentaci. Přehledná grafika a animace. Grafy a jak správně prezentovat pomocí grafu. Typy prezentace. Prvky a struktura prezentace. Struktura odborné přednášky. Příprava scény. Základní pravidla jak psát a prezentovat odbornou práci. 
 
 | 
    | Studijní aktivity a metody výuky | 
    | Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody samostatných akcí | 
    
    
        
        
            | Výstupy z učení | 
        
            | Cílem předmětu je příprava podkladů, strukturování a vytvoření prezentace. Výuka je zaměřena na tvorbu písemné formy prezentace a přípravu mluvené formy prezentace. Cílem je příprava prezentace pro různé typy publika a zároveň posílit znalosti v oblasti tvorby a prezentace informací s využitím informačních technologií. Student se tak naučí efektivně pracovat s produkty a pomůckami určenými k prezentaci. Bude si umět připravit si prezentaci na vysoké úrovni a zefektivnit svá vystoupení .
 
 | 
        
            | Předpoklady | 
        
            | Znalost práce s produkty MS Word a MS PowerPoint, efektivní vyhledávání na internetu. 
 
 | 
        
            | Hodnoticí metody a kritéria | 
        
            | Písemná zkouška, Posouzení zadané práce 
 Podmínky pro splnění zápočtu: Kladné hodnocení práce na cvičeních, závěrečný test s minimálně 60% úspěšností a úspěšná obhajoba projektu. Bližší informace jsou ve studijních materiálech ve stagu.
 
 | 
    
    | Doporučená literatura | 
    | 
            
                
                
                    Bradbury Andrew. Successful Presentation Skills. Kogan Page Ltd, 2000. 
                
                    Pease Alan. Body Language. Sheldon Press London, 1992. 
                 
 
 |