Název předmětu | Jazyková cvičení III - CEFR C1 |
---|---|
Kód předmětu | KAA/JAC3 |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 6 |
Vyučovací jazyk | Angličtina |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Témata: 1 Proposals, persuasion 2 Small talk, white lies 3 Talks, food, pictures and science 4 Competition entries, mini sagas 5 Travel writing, trips and travel 6 Interpreting facts and figures, climate change 7 Formal letters, how to complain 8 Investigative journalism, stories in the news Gramatická a lexikální témata: Multiple meanings, cleft sentence, emphasizing, hypothesizing, word formation, idioms, prefixes and suffixes, linking devices, collocations, phrasal verbs, homophones and homographs,
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Výstupy z učení |
Cílem studijního předmětu je v návaznosti na Jazyková cvičení I. a II. dále rozvíjet komunikativní kompetenci studentů v anglickém jazyce, a to ve všech jejich oblastech - lingvistické, pragmatické i strategické. Studenti rozvíjí své produktivní a receptivní dovednosti na základě osvojení relevantních jazykových prostředků, osvojí si gramatickou a lexikální přesnost vyjadřování a plynulost projevu v závislosti na stylistické příslušnosti a dále využívají znalosti a dovednosti získané v jiných předmětech, např. prezentační dovednosti (PREZ), odborný jazyk (OJA1) a základy písemného projevu (ZPSA) při vypracovávání vlastních ústních a písemných prezentací. Zároveň si rozvinou schopnost realizovat komunikační záměr. Výuka je realizována rodilým mluvčím.
Tento předmět podporuje studenty v osvojování ´advanced´ úrovně řečových dovedností v anglickém jazyce. |
Předpoklady |
JAC II
KAA/JAC1 ----- nebo ----- KAA/JAC2 |
Hodnoticí metody a kritéria |
Písemná zkouška, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru
Povinná docházka Samostatná příprava na semináře a aktivní účast Závěrečný test a ústní pohovor. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Fakulta filozofická | Studijní plán (Verze): Anglický jazyk pro odbornou praxi (2016) | Kategorie: Filologické vědy | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Fakulta filozofická | Studijní plán (Verze): Anglický jazyk pro odbornou praxi (dvouoborové) (2015) | Kategorie: Filologické vědy | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Fakulta filozofická | Studijní plán (Verze): Anglický jazyk pro odbornou praxi (2013) | Kategorie: Filologické vědy | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |