Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Požadavek, žádost, dopis s žádostí o místo. Prezentace výrobku - kontakt se zákazníky, poděkování za zájem. Zpracování zakázky, objednávky. Objednávka služeb - příslib a odřeknutí nabídky. Všední den v podniku - omluvy. Bezpečnost na pracovišti - oznámení úrazu. Marketing a reklama - dopisy podnikům. Příjem, sociální záležitosti, práva a povinnosti - strukturovaný životopis. Cesta k zakázce, plánování termínů, návrhy řešení. Platební způsobilost, mezinárodní platební styk, akreditiv.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Studentům jsou poskytnuty vědomosti a dovednosti z oblasti podnikové agendy jako předpoklad pro výkon ekonomických funkcí v podnicích, úkolem je uvést do souladu poznatky z ostatních ekonomických oborů a zdůraznit souvislosti a návaznosti v předmětech podnikové ekonomiky.
Student ovládá problematiku základní podnikové agendy v německém jazyce.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
KCJ/JNC2 a zároveň KEMCH/MANA a zároveň KEMCH/MARK
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Aktivní účast na seminářích (min. 80%). Plnění průběžných úkolů seminářů.
|
Doporučená literatura
|
-
CD-ROM "1000 Vorlagen für Word, Excel, CorelDraw.
-
BECKER, N.; BRAUNERT, J.; EISFELD, K. H. Dialog Beruf 2 (2-9), Dialog Beruf 3 (3,5). Max Hueber Verlag, 1997.
-
KETTNEROVÁ, D.; TESAŘOVÁ, L. Němčina pro komerční praxi,. Economia, a. s., Praha, 1991.
|