Vyučující
|
-
Lisý Štěpán, Mgr. M.A. Th.D.
-
Fárek Martin, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Předmět je zaměřen na rozvoj společné výměny vědeckých informací a jejich prezentaci. Náplň a program kolokvia budou vypracovány vedoucím kolokvia až na základě odborného zaměření studentů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Seminář bude zaměřen na výměnu zkušeností z vědecké činnosti studentů doktorského studia, tj. předávání a výměnu poznatků, diskusi, prezentaci a kritickou reflexi dosavadní vědecké práce. Každý student seznámí ostatní členy semestrálního kolokvia s průběžnými teoretickými problémy a obtížemi vlastní badatelské práce.
Student je schopen diskutovat a samostatně prezentovat výsledky vlastní vědecké činnosti.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonu studenta, Rozbor produktů pracovní činnosti studenta
Podmínkou pro získání absolutoria je pravidelná a aktivní účast na semináři. Na konci semestrálního kolokvia student doktorského studia předloží vedoucímu kolokvia podrobně strukturovanou zprávu o činnosti v rámci doktorského studia za konkrétní semestr.
|
Doporučená literatura
|
-
Balagangadhara, S. N. How to Speak for the Indian Traditions. Journal of the American Academy of Religion 73 (4): 987-1013. , 2005.
-
BALAGANGADHARA, S. N. The Heathen in His Blindness: Asia, the West, and the Dynamic of Religion, 2nd ed.. New Delhi, Manohar, 2005.
|