| Název předmětu | Pedagog.-psychologická diagnostika |
|---|---|
| Kód předmětu | KVV/PGDG |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Včasnost a kvalita pedagogicko psychologické diagnostiky a diagnózy jako základ optimální. komplexní výchovy a vzdělávání. Osobnost ve výchovně vzdělávacím procesu se zaměřením na schopnosti získat co nejvíce poznatků o individuálních zvláštnostech a potencionálních možnostech jejich rozvoje. Základní ped. - psych. metody a jejich užití. Výcvik v diagnostických metodách. Intervence v pedagogicko psychologickém poradenství. Pedagogicko psychologické a diagnostické služby v ČR.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Metody samostatných akcí |
| Výstupy z učení |
|
Získání znalostí o základních problémech pedagogicko psychologické diagnostiky. Orientace na pohotové rozpoznání potřeb a poskytování účinné pomoci.
Studenti získají širší znalosti z oboru Pedagogicko-psychologická diagnostika, s ohledem na budoucí výbavu absolventů. |
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
KVV/PGPSM |
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Ústní zkouška
Vstupní podmínka: absolvování předmětu PGPS. Min. 80% účast na přednáškách. Písemná samostatná práce a samostudium dle povinné a doporučené literatury. |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Fakulta filozofická | Studijní plán (Verze): Resocializační pedagogika (2013) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |