Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1) Opakování 2) Slovní zásoba - hudba, divadlo, film 3) Konverzace 4) Opakování imperfekta, slovní zásoba - denní režim 5) Poslechová cvičení 6) Podmiňovací způsob 7) Cvičení podmiňovacího způsobu 8) Konverzace 9) Slovní zásoba - nákupy, oblečení 10) Slovní zásoba - svátky 11) Poslechová cvičení 12) Konverzace, opakování (témata jsou uváděna po týdnech)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Základy italského jazyka, rozšíření jazykových znalostí. Hlavním cílem výuky italštiny je příprava studentů na studijní pobyt v Itálii, v italských školách restaurování a uměleckých řemesel; získat takové znalosti, které by umožnily orientovat se, případně přímo studovat odbornou literaturu v italském originále. Výuka italského jazyka - jde o začátečníky, kteří si zvolili tento jazyk s ohledem na další přípravu na budoucí povolání - předpokládá zvládnout základy cizího jazyka: správná výslovnostm, čtení a psaní, gramatická struktura jazyka, slovní zásoba. Součástí výuky italského jazyka je přiblížení studujícím mentalitu, kulturu a způsob života v Itálii. Vzhledem k specializaci na této fakultě součástí výuky bude i soustředění se na získání širokého základu terminologie v oboru.
Studenti zvládnou italský jazyk do té míry, aby byli schopni číst odbornou literaturu a komunikovat se svými italskými kolegy.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Ústní a písemná zkouška: test o 30 otázkách (gramatické aspekty), četba a překlad odborného textu
|
Doporučená literatura
|
-
Bahníková, A., Benešová, H., Ehrenbergerová, L. Italština. Praha, 2001.
-
Janešová, J. Italština pro samouky. Praha, 1994.
|