Vyučující
|
-
Kupka Tomáš, PhDr. Ph.D.
-
Romerová Ilona
|
Obsah předmětu
|
1.blok Souřadící spojky / Kulturelles Leben-Medien 2.blok Bezespojkové věty 3.blok Časování slovesa werden / Aussehen, Menschlicher Kőrper 4.blok Préteritum 5.blok Die Renaissance (Leonardo da Vinci) 6.blok Zájmeno jemand/niemand 7.blok Deutsche Literatur (Goethe, Schiller) 8.blok Konverzační a poslechová cvičení
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Konverzační témata Prezentace Čtení a překldy odborných textů Poslech Procvičování gramatických jevů Cíl: Zopakování a prohloubení gramatických jevů Zdokonalení německé konverzace Porozumění čteného a psaného textu Rozšíření slovní zásoby související s restaurátorskou činností
Studenti se dokáží orientovat v gramatickém systému, obecné slovní zásobě a terminologii dané specializace.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Zápočet je udělen na základě gramatického testu; prezentace v hodině na vybrané téma
|
Doporučená literatura
|
-
Berglová, E. Moderní gramatika němčiny.. Plzeň, Fraus., 2002.
-
Bruckmanns Pantheon. Internationale Jahreszeitschrift für Kunst.. München, 1985.
-
Deguer, A. Albrecht Dürer.. Berghaus Verlag. Ramerding., 1971.
-
Dusilová, D. Sprechen Sie Deutsch? Teil2.. Polyglot., 2001.
-
Partsch, S. Haus der Kunst..
-
Raděvová, Z. Cvičebnice německé gramatiky II.. Didaktis. Brno, 2003.
-
Thieme, U. Becker, F. Allgemeines Künsterlexikon der bilnenden Künstler von Antik bis zur Gegenwart.. Leipzig, 1999.
|