Vyučující
|
-
Hloušková Jitka, PhDr. Ph.D.
-
Šebek Jan, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Language and culture Intercultural Aspects of Business. Multicultural environment. Cross-cultural critical situation. Evaluation of critical moments in cross-cultural interactions. Social Interaction in the business environment. Aspects of politeness in business interaction. Marketing motives and market forces. Global Markets.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Coordinated practice
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je zlepšení jazykových dovedností s důrazem na specifické potřeby studentů týkající se jejich profesního a akademického zaměření. Počáteční úroveň studentů: B2+ v obecné angličtině. Cílová úroveň studentů: C1 v oblasti Business English. Kurz se soustředí na systematické rozšiřování slovní zásoby a rozvoj produktivních řečových dovedností se zřetelem na profesně zaměřené situace.
Student je schopen interaktivní komunikace na úrovni C1, je kompetentní v užívání rozšířené slovní zásoby v oblasti Business English a Academic English (BE). C1/ BE: Mluvený projev: interaktivita, rozlišení registru formálního a neformálního jazyka. Čtení: zvládnutí jednotlivých technik, pokročilá práce se slovníky a zdroji informací. Psaní: respektování stylistiky dle registru. Poslech: porozumění běžným typům slyšených projevů z oblasti Working,Business a Academic English
|
Předpoklady
|
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B2+ v obecné angličtině.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonu studenta, Rozbor jazykového projevu studenta
Splnění seminárních zadání dle požadavků vyučujícího.
|
Doporučená literatura
|
-
Lane, S. Instant Academic Skills.
-
Madford, M. Business Advantage Advanced.
-
O' Dell, F. Academic Vocabulary in Use.
|