Vyučující
|
-
Hloušková Jitka, PhDr. Ph.D.
-
Šebek Jan, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Language and culture Intercultural Aspects of Business. Social Interaction in the business environment. Aspects of politeness in business interaction. Marketing motives and market forces. The global student. Standardized didactic test measuring the level of acquisition of the course content.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Nácvik dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je zlepšení jazykových dovedností s důrazem na specifické potřeby studentů týkající se jejich profesního a akademického zaměření. Počáteční úroveň studentů: B2 v obecné angličtině. Cílová úroveň studentů: B2+ v oblasti Business English. Kurz se soustředí na systematické rozšiřování slovní zásoby a rozvoj produktivních řečových dovedností se zřetelem na profesně zaměřené situace.
Student je schopen interaktivní komunikace na úrovni B2+, je kompetentní v užívání rozšířené slovní zásoby v oblasti Business English a Academic English (BE). B2+/ BE: Mluvený projev: interaktivita, rozlišení registru formálního a neformálního jazyka. Čtení: zvládnutí jednotlivých technik, pokročilá práce se slovníky a zdroji informací. Psaní: respektování stylistiky dle registru. Poslech: porozumění běžným typům slyšených projevů z oblasti Working,Business a Academic English.
|
Předpoklady
|
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B2 v obecné angličtině.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Posouzení zadané práce, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozbor portfolia studenta
V rámci závěrečného testování bude ověřována míra dosažení úrovně jazykové kompetence studenta prostřednictvím využití standardizovaných testovacích materiálů.
|
Doporučená literatura
|
-
Handford, M. et al. Business Advantage, upper intermediate. ISBN 9780521132176.
-
Lane, S. Instant Academic Skills. ISBN 9780521121620.
|