Předmět: Selected Chapters from Marketing

« Zpět
Název předmětu Selected Chapters from Marketing
Kód předmětu FES/AVSM
Organizační forma výuky bez kontaktní výuky
Úroveň předmětu Doktorský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 10
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Myšková Renáta, doc. Ing. et Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
1. Analýza vlivů na zákaznické rozhodování 2. Segmentace trhu 3. Rozhodovací procesy a informační zdroje 4. Organizační rozhodování 5. Modely chování zákazníka 6. Komunikace a zákazník 7. Teorie zahraničního obchodu 8. Důvody pro zahraniční činnost firmy 9. Průzkum a analýza zahraničních trhů 10. Metody vstupu na zahraniční trhy 11. Marketingový mix pro zahraniční podnikání 12. Organizace zahraniční činnosti

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Cílem předmětu je seznámit doktorandy s partiemi marketingu, které (v našem prostředí) nebývají součástí běžného vysokoškolského kurzu. Jedná se o Chování zákazníka (Consumer Behavior) a o Mezinárodní marketing (International Marketing). Chování zákazníka musí být výchozím bodem každé strategie speciálně v oblasti spotřebního zboží. Mezinárodníí marketing se v období tržní globalizace stane nezbytnou disciplinou speciálně malých a závislých ekonomik, k nimž ČR náleží. Smyslem předmětu je pochopení probíhajících procesů, které doktorandům umožní jejich využití.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • Albaum, G., Strandskov, J., Duerr, E., Dowd, L. International Marketing and Export Management. Addison- Wesley, 1994.
  • Ball, D.A., Mc Culloch, W.H. International Business. Irwin/Mc Graw Hill, 1996.
  • Engel, J.F., Blackwell, R.D., Miniard, P.W. Consumer Behavior. The Dryden Press, 1986.
  • Hawkins, D.I., Best, R.J., Coney, K.A. Consumer Behavior. Irwin, 1987.
  • Majaro, S. International Marketing- A Strate i Approach to World Markets. George Allen & Unwin, 1978.
  • Peter, J.P., Olson, J.C. Understanding Consumer Behavior. Irwin, 1994.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Fakulta ekonomicko-správní Studijní plán (Verze): Informatics within Public Administration (2013) Kategorie: Ekonomie - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Fakulta ekonomicko-správní Studijní plán (Verze): Informatics in Public Administration (2014) Kategorie: Ekonomie - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Fakulta ekonomicko-správní Studijní plán (Verze): Informatics within Public Administration (2013) Kategorie: Ekonomie - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Fakulta ekonomicko-správní Studijní plán (Verze): Informatics in Public Administration (2014) Kategorie: Ekonomie - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -