Předmět: Marketing a obchodní aktivity

« Zpět
Název předmětu Marketing a obchodní aktivity
Kód předmětu FES/DMOA
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Doktorský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 10
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Kožená Marcela, doc. Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Předmět je zaměřen na rozšíření a prohloubení nových poznatků marketingového řízení podniku s akcentem především na: marketingovou strategii, metody tvorby plánu, produktový mix, hrozbu inovací produktů a komunikačního mixu jako základní nástroje inovační politiky podniku a nové přístupy k formě prodeje.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • HADRABA, J. Marketing. - tvorba inovací produktů.. Praha: Vydavatelství a nakladatelství, Aleš Čeněk, s. r. o., 2004.
  • KOTLER, P., KELLER, K., L. Marketing management.. Praha: Grada Publishing, 2006.
  • PALMER, A.:. Introduction to Marketing: Theory and Practice.. Oxford: Oxford University Press,, 2004. ISBN 8072262511.
  • PITRA, Z. Management inovačních aktivit.. Praha: Professional Publishing, 2006.
  • VACULÍK, J. A KOL. Marketing - základy a postupy.. Brno: Computer Press Brno, 2001.
  • VACULÍK, J. a kol.:. Marketingové řízení.. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Fakulta ekonomicko-správní Studijní plán (Verze): Management (2013) Kategorie: Ekonomie - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Fakulta ekonomicko-správní Studijní plán (Verze): Management (2013) Kategorie: Ekonomie - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -