Název předmětu | Angličtina - B1 |
---|---|
Kód předmětu | JC/UPAUT |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Angličtina |
Statut předmětu | Volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Placement test. Introduction to each other. Question forms. Opinions, discussion, agreement, disagreement. Modal verbs. Travel, rail, bus travel, conversation, situations. Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous. Music collocations. Past Tenses: Past Simple, P. Continuous. Homes. Future tenses: will/Present Continuous, going to. Presentation. Staying at a hotel, school dorms, situations. Make v. Do. Conditionals. Complex language exam based on the standardized testing materials and including both the receptive and the productive language skills.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Nácvik dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Výstupy z učení |
Předmět poskytuje další prostor pro rozšíření jazykových znalostí a dovedností získaných v průběhu předchozího studia. Důraz je kladen na rozvíjení schopností aplikace osvojovaných jazykových prostředků a řečových dovedností na potřeby efektivní komunikace v odborné praxi po ukončení studia (mluvený a psaný projev, moderní formy komunikace, poslech a čtení odborného i obecného textu s porozuměním).
Student rozumí hlavním myšlenkám srozumitelné spisovné vstupní informace, umí si poradit s většinou situací, jež mohou nastat při cestování v oblasti, kde se tímto jazykem mluví. Dokáže popsat své zážitky a události, sny, naděje a cíle a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány. Výstupní úroveň je B1. |
Předpoklady |
Student by měl ovládat jazyk na úrovni A2+, základní gramatické jevy a strukturu jazyka, základní slovní zásobu obecné i odborné úrovně, aby bylo možno postoupit k dalšímu rozvíjení odborných jazykových znalostí. Student dokáže komunikovat prostřednictvím jednoduchých a běžných úloh v základních životních a profesních situacích.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Didaktický test, Rozbor portfolia studenta
Zápočet je udělen na základě vypracované a prezentované semestrální práce na jedno ze zadaných témat a na základě písemného zápočtového testu. V rámci závěrečného testování bude ověřována míra dosažení úrovně jazykové kompetence studenta prostřednictvím využití standardizovaných testovacích materiálů. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Fakulta zdravotnických studií | Studijní plán (Verze): Perioperační péče v gynekologii a porodnictví (2014) | Kategorie: Zdravotnictví | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Řízení procesů (2016) | Kategorie: Speciální a interdisciplinární obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Informační technologie (2016) | Kategorie: Informatické obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Řízení procesů (2015) | Kategorie: Speciální a interdisciplinární obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Informační technologie (2015) | Kategorie: Informatické obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Komunikační a řídicí technologie (2016) | Kategorie: Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta zdravotnických studií | Studijní plán (Verze): Ošetřovatelská péče v interních oborech (2014) | Kategorie: Zdravotnictví | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Komunikační a řídicí technologie (2015) | Kategorie: Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Řízení procesů (2014) | Kategorie: Speciální a interdisciplinární obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Komunikační a řídicí technologie (2014) | Kategorie: Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta zdravotnických studií | Studijní plán (Verze): Ošetřovatelství ve vybraných klinických oborech (2014) | Kategorie: Zdravotnictví | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Fakulta elektrotechniky a informatiky | Studijní plán (Verze): Informační technologie (2014) | Kategorie: Informatické obory | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |