Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Politika zdravotnictví 2. Jazyk a politika 3. Energie a politika 4. Ochrana dat 5. Vědění a vlastnictví
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Domácí příprava na výuku
- 10 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je rozvíjet znalosti studentů na jazykové úrovni minimálně A2+ v rámci saturace potřeb individualizace výuky. Řízená moderace semináře je zaměřena na kontaktní multikulturní komunikaci lektora s publikem, která vyvolává spontánní diskuzi k připraveným aktuálním tématům moderované lektorkou JC či rodilým mluvčím za přítomnosti lektorky JC. Důraz je kladen na rozšíření slovní zásoby a rozvoj receptivních a produktivních řečových dovedností na základě osvojení relevantních jazykových prostředků.
Student je schopen komunikovat o každodenních situacích a aktuálních společenských i populárně naučných tématech. Dokáže jednoduchým způsobem odůvodňovat své názory, postoje či argumentovat pomocí šikovného dotazování a zohledňování společenských, politických a mediálních aspektů a náhledů.
|
Předpoklady
|
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR A2+.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozhovor
V rámci závěrečného kolokviálního pohovoru bude ověřena míra dosažení úrovně jazykové kompetence studenta.
|
Doporučená literatura
|
-
ZÜRCHER, R. Informelles Lernen und der Erwerb von Kompetenzen: Theoretische, didaktische und politische Aspekte, Materialien zur Erwachsenenbildung. Bundesministerium für Unterricht und Kultur, 2001.
|