Lidé, povolání, činnosti. Popis činnosti, výrobku, vedení rozhovoru. Organizace podniku, oddělení v podniku. Prezentace podniku. Právní formy podnikání. Reklama, práce s veřejností, kultura podniku. Veletrhy a výstavy, lokality a místa k podnikání. Veletržní strategie, příprava veletrhu. Poptávka, nabídka, smlouvy. Platební a dodací podmínky.
|
-
Braunert, J., Schlenker, W. Unternehmen Deutsch, Aufbaukurs, Lehr- und Arbeitsbuch. Klett Verlag, Stuttgart, 2005.
-
Braunert, Jörg. Unternehmen Deutsch.. Stuttgart: Ernst Klett Sprachen, 2005. ISBN 3-12-675745-6.
-
BÜRGER, J. A KOL. Česko-německý a německo-český hospodářský slovník.. Praha, 1998.
-
EISMANN, A. Wirtschaftskommunikation Deutsch 1, 2. München, 2000.
-
EISMANN, A. Wirtschaftskommunikation Deutsch 1. Langenscheidt, 2000.
-
HERING, A., MATUSSEK, M. Geschäftskommunikation. Besser schreiben.. Hueber Verlag, 2007.
-
HERING, A., MATUSSEK, M. Geschäftskommunikation. Schreiben und Telefonieren. Ismaning, 1996.
-
Herring, A., Matussek, M. Geschäftskommunikation. Schreiben und Telefonieren.. Hueber Verlag, Ismaning, 1996.
-
HÖPPNEROVÁ, V. Deutsch in der Wirtschaft. Praha, 1993.
-
HÖPPNEROVÁ, V., MATĚJOVÁ, J.,HLAVAČKOVÁ, Z. Obchodujeme německy. Praha, 1997.
-
HÖPPNEROVÁ, V. Němčina v hospodářství. Praha, 1999.
-
HÖPPNEROVÁ, V. Wirtschaftsdeutsch für Fortgeschrittene. Praha, 2002.
-
Kettnerová, D., Tesařová, L. Němčina pro komerční praxi. Praha, 1998.
-
Lissok, Ch. Teste dein Wirtschaftsdeutsch. München, 1993.
|