Vyučující
|
-
Kupka Tomáš, PhDr. Ph.D.
-
Romerová Ilona
|
Obsah předmětu
|
1. Blok Předložky se 3.p, předložky se 4.pádem. 2. Blok Skloňování osobních zájmen / Tázací zájmena 3. Blok Pořadí předmětu v německé větě/ nepřímý pořádek slov ve větě 4. Blok Přivlastňovací zájmena . 5. Blok Vyjadřování českého svůj/ časování sloves-změna kmene. 6. Blok Rozkazovací způsob. 7. Blok Určování času. 8. Blok konverzační a poslechová cvičení.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Absolventi střední školy zvládnou základy dalšího cizího jazyka (čtení, mluvení, poslech a psaní), a komunikativní dovednosti.
Studenti se dokáží orientovat v gramatickém systému, obecné slovní zásobě a terminologii dané specializace.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Student prokáže znalost probírané látky.
|
Doporučená literatura
|
-
Berglová, E. Moderní gramatika němčiny.. Plzeň, Fraus., 2002.
-
Bruckmanns Pantheon. Internationale Jahreszeitschrift für Kunst.. München, 1985.
-
Deguer, A. Albrecht Dürer. Berghaus Verlag. Ramerding., 1971.
-
Dusilová, D. Sprechen Sie Deutsch? Teil2.. Polyglot., 2001.
-
Partsch, S. Haus der Kunst.
-
Raděvová, Z. Cvičebnice německé gramatiky II.. Didaktis. Brno, 2003.
-
Thieme, U. Becker, F. Allgemeines Künsterlexikon der bilnenden Künstler von Antik bis zur Gegenwart.. Leipzig, 1999.
|