Vyučující
|
-
Březina Edvard, Ing. CSc.
-
Nachtigall Petr, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Seznámení s projektem, jeho definování, cíle, strategie a nutné zdroje. Definování projektových cílů. Zásady a postup projektování. Plánování projektu a vedení lidí. Sledování postupu prací na projektu a jeho ukončení. Před investiční a investiční fáze projektu. Fáze provozu a vyhodnocení. Strategické cíle a strategické operace dopravního podniku. Základní druhy strategií dopravního podniku. Principy strategického myšlení. Algoritmus postupu při zpracování strategie dopravního podniku. Analýza vnějších a vnitřních stránek dopravního podniku. Marketingová strategie dopravního podniku. Management 21. století a řízení inovací v dopravním podniku. Časová rezerva, shrnutí probrané látky.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámení studentů s problematikou projektového řízení,jako moderní metody řízení a přípravou projektů v oblasti výstavby.
Po absolvování předmětu má student schopnost vytvořit jednoduchý projekt, případně se podílet v týmu na zpracování jeho části.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Posouzení zadané práce
Zápočtem se potvrzuje,že se student prezenční formy studia zúčastňoval v požadované míře povinné výuky a že splnil požadavky, jimiž bylo udělení zápočtu podmíněno. Podmínky udělení zápočtu určuje vyučující. Zkouška z předmětu (forma, obsah, trvání) je stanovena v souladu se Studijním a zkušebním řádem UPa.
|
Doporučená literatura
|
-
Brožová, Pavlína. Strategie dopravního podniku : studijní opora. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2013. ISBN 978-80-7395-636-3.
-
BŘEZINA. Příprava a řízení projektů - studijní opora. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2013.
-
Dlask, Petr. Modelování při řízení. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011. ISBN 978-80-7357-704-9.
-
Grasseová, Monika. Analýza v rukou manažera : 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2621-9.
-
McDonald, Malcolm. Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0014-8.
-
Rosenau, M.D. Řízení projektů. Computer Press Brno, 2003.
|