Vyučující
|
-
Bílková Renáta, Ing. Ph.D.
-
Hub Miloslav, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Podstata obchodování, Vývoj obchodních firem, Typy elektronického obchodování, Modely elektronického obchodu, Elektronické bankovnictví, Bezpečnost elektronického obchodování, Elektronický podpis, Ekonomické přínosy elektronického obchodování, Příklady elektronického obchodování.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Metody samostatných akcí
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je naučit studenta integrovat základní znalosti informačních technologií a základní ekonomické kategorie s ohledem na obchodování.
Absolvent předmětu bude schopen se orientovat v oblasti tvorby a užití portálů internetového obchodování, posuzovat vhodnost užití elektronických katalogů.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor produktů pracovní činnosti studenta, Obhajoba vlastního projektu
Zápočet je získán na základě průběžné kontroly na cvičeních a samostatně vypracované práce na zadané téma a její prezentace. Podrobné (upřesňující) požadavky jsou zveřejněny při zahájení semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Peter G. W. Keen. A Manager's Guide to Electronic Commerce. Harvard Business School Press, 1997. ISBN 0875848214.
|