Předmět: E-commerce

« Zpět
Název předmětu E-commerce
Kód předmětu USII/AELO
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 1
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Bílková Renáta, Ing. Ph.D.
  • Hub Miloslav, doc. Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Podstata obchodování, Vývoj obchodních firem, Typy elektronického obchodování, Modely elektronického obchodu, Elektronické bankovnictví, Bezpečnost elektronického obchodování, Elektronický podpis, Ekonomické přínosy elektronického obchodování, Příklady elektronického obchodování.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Metody samostatných akcí
Výstupy z učení
Cílem předmětu je naučit studenta integrovat základní znalosti informačních technologií a základní ekonomické kategorie s ohledem na obchodování.
Absolvent předmětu bude schopen se orientovat v oblasti tvorby a užití portálů internetového obchodování, posuzovat vhodnost užití elektronických katalogů.
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Rozbor produktů pracovní činnosti studenta, Obhajoba vlastního projektu

Zápočet je získán na základě průběžné kontroly na cvičeních a samostatně vypracované práce na zadané téma a její prezentace. Podrobné (upřesňující) požadavky jsou zveřejněny při zahájení semestru.
Doporučená literatura
  • Peter G. W. Keen. A Manager's Guide to Electronic Commerce. Harvard Business School Press, 1997. ISBN 0875848214.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Fakulta ekonomicko-správní Studijní plán (Verze): Regional and Information Management (2013) Kategorie: Ekonomie 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní