- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině
Hlavní téma
Reklama a branding - jak lidé vnímají značky
Hlavní téma v angličtině
Advertisement and branding - how do people feel about brands
Studentka se v diplomové práci zaměří na otázku, jak lidé vnímají značky a jaký mají vliv na jejich rohozdování. Výzkum provede pomocí kvalitativní metody formou rozhovorů s informátory. Použije také metodu focus group. Práci opře o relevantní a odborné zdroje, přičemž zároveň uplatní své vlastní zkušenosti s reklamou a obchodem.
Zásady pro vypracování
Studentka se v diplomové práci zaměří na otázku, jak lidé vnímají značky a jaký mají vliv na jejich rohozdování. Výzkum provede pomocí kvalitativní metody formou rozhovorů s informátory. Použije také metodu focus group. Práci opře o relevantní a odborné zdroje, přičemž zároveň uplatní své vlastní zkušenosti s reklamou a obchodem.
Seznam doporučené literatury
Boas, F. 1897. The social organization and the secret societies of the Kwakiutl Indians. Washington: G.P.O.
Bourdieu, P. 1998. Teorie jednání. Praha: Karolinum.
Festinger, L. 1954. A theory of social comparison processes. Human Relations, 7(2) 117-140.
Goffman, E. 1999. Všichni hrajeme divadlo: sebeprezentace v každodenním životě. Praha: Nakladatelství Studia Ypsilon.
Karlíček, M. 2018. Základy marketingu. Praha: Grada.
Klein, N. 2005. Bez loga. Praha: Argo.
Lipovetsky, G. 2007. Paradoxní štěstí: esej o hyperkonzumní společnosti. Praha: Prostor.
Neumeier, M. 2008. The brand gap. Praha: AnFas
Olins, W. 2009. O značkách. Praha: Argo.
Phillips, B. 1997. "Journal of Business Ethics". In Defense of Advertising: A Social Perspective. (16) 109-118
Roubal, O. 2017. Sociology of branding: "Just do it" in the "No limits" world. Communication Today. Dostupné z:
https://www.communicationtoday.sk/download/12017/ROUBAL-%25E2%2580%2593-CT-1-2017.pdf [25.1.2019]
Urban, L. 2006. Sociologie. Praha: Eurolex Bohemia.
Seznam doporučené literatury
Boas, F. 1897. The social organization and the secret societies of the Kwakiutl Indians. Washington: G.P.O.
Bourdieu, P. 1998. Teorie jednání. Praha: Karolinum.
Festinger, L. 1954. A theory of social comparison processes. Human Relations, 7(2) 117-140.
Goffman, E. 1999. Všichni hrajeme divadlo: sebeprezentace v každodenním životě. Praha: Nakladatelství Studia Ypsilon.
Karlíček, M. 2018. Základy marketingu. Praha: Grada.
Klein, N. 2005. Bez loga. Praha: Argo.
Lipovetsky, G. 2007. Paradoxní štěstí: esej o hyperkonzumní společnosti. Praha: Prostor.
Neumeier, M. 2008. The brand gap. Praha: AnFas
Olins, W. 2009. O značkách. Praha: Argo.
Phillips, B. 1997. "Journal of Business Ethics". In Defense of Advertising: A Social Perspective. (16) 109-118
Roubal, O. 2017. Sociology of branding: "Just do it" in the "No limits" world. Communication Today. Dostupné z:
https://www.communicationtoday.sk/download/12017/ROUBAL-%25E2%2580%2593-CT-1-2017.pdf [25.1.2019]
Urban, L. 2006. Sociologie. Praha: Eurolex Bohemia.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka se uspokojivě vyjádřila k dotazům a výtkám oponentury.