Tato práce se zabývá možnostmi propagace firmy na internetu se zaměřením na využití moderních technologií. Jejím cílem bylo analyzovat a srovnat vybrané nástroje. Důraz je kladen na mobilní zařízení jako moderní nástroj marketingu. Celá práce byla rozdělena na čtyři oblasti. V první části se zaměřuje na samotný marketing a v něm využívané pojmy. Další kapitola pojednává o nástrojích, které se používají v internetovém marketingu. Třetí kapitola hovoří o samotné podstatě této práce, tedy o mobilním marketingu. Poslední kapitola je zaměřena na srovnání vybraných nástrojů internetového marketingu.
Annotation in English
This thesis deal with the possibilities of promotion firm in internet with specialization on utilization of modern technology. The aim was analyze and compare the selected tools. The emphasis is on mobile device like modern tool of marketing. The whole bachelor's work was divided into four fields. The first part is about itself marketing and its terms. The next chapter is about tools used in internet marketing only. The third part talking about core this thesis deal- mobile marketing. Final part is for comparison selected tools of internet marketing.
Keywords
Internet, marketing, mobilní marketing, mobilní zařízení, nástroje, reklama, webové stránky
Keywords in English
Internet, marketing, mobile marketing, mobile device, tools, advertisement, website
Length of the covering note
54 s.
Language
CZ
Annotation
Tato práce se zabývá možnostmi propagace firmy na internetu se zaměřením na využití moderních technologií. Jejím cílem bylo analyzovat a srovnat vybrané nástroje. Důraz je kladen na mobilní zařízení jako moderní nástroj marketingu. Celá práce byla rozdělena na čtyři oblasti. V první části se zaměřuje na samotný marketing a v něm využívané pojmy. Další kapitola pojednává o nástrojích, které se používají v internetovém marketingu. Třetí kapitola hovoří o samotné podstatě této práce, tedy o mobilním marketingu. Poslední kapitola je zaměřena na srovnání vybraných nástrojů internetového marketingu.
Annotation in English
This thesis deal with the possibilities of promotion firm in internet with specialization on utilization of modern technology. The aim was analyze and compare the selected tools. The emphasis is on mobile device like modern tool of marketing. The whole bachelor's work was divided into four fields. The first part is about itself marketing and its terms. The next chapter is about tools used in internet marketing only. The third part talking about core this thesis deal- mobile marketing. Final part is for comparison selected tools of internet marketing.
Keywords
Internet, marketing, mobilní marketing, mobilní zařízení, nástroje, reklama, webové stránky
Keywords in English
Internet, marketing, mobile marketing, mobile device, tools, advertisement, website
Research Plan
Cílem práce je zmapovat možnosti propagace na internetu se zaměřením na využití moderních technologií a mobilních zařízení. Součástí práce je i srovnání efektivity jednotlivých nástrojů a porovnání se stávajícími formami internetové reklamy.
Osnova:
Vymezení základních pojmů z oblasti internetového marketingu.
Definice základních nástrojů internetového marketingu.
Nové technologie používané v internetovém marketingu.
Analýza a srovnání vybraných nástrojů.
Research Plan
Cílem práce je zmapovat možnosti propagace na internetu se zaměřením na využití moderních technologií a mobilních zařízení. Součástí práce je i srovnání efektivity jednotlivých nástrojů a porovnání se stávajícími formami internetové reklamy.
Osnova:
Vymezení základních pojmů z oblasti internetového marketingu.
Definice základních nástrojů internetového marketingu.
Nové technologie používané v internetovém marketingu.
Analýza a srovnání vybraných nástrojů.
Recommended resources
BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích- prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
FREY, P. Marketingová komunikace- nové trendy 3.0. Praha: Praha Management Press, 2011. 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
JANOUCH, V. 333 tipů a triků pro internetový marketing- sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik. Brno: Computer Press, 2011. 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
KOLEKTIV AUTORŮ. Online marketing. Brno: Computer press, 2014. 212 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
Recommended resources
BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích- prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
FREY, P. Marketingová komunikace- nové trendy 3.0. Praha: Praha Management Press, 2011. 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
JANOUCH, V. 333 tipů a triků pro internetový marketing- sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik. Brno: Computer Press, 2011. 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
KOLEKTIV AUTORŮ. Online marketing. Brno: Computer press, 2014. 212 s. ISBN 978-80-251-4155-7.