Práce je věnována hodnocení pracovního výkonu akademických pracovníků na různých vysokých školách v České republice. Pro srovnání jsou uvedeny i vysoké školy zahraniční. V práci jsou porovnávány jednotlivé oblasti, které jsou zahrnuty do hodnocení pracovního výkonu akademického pracovníka.
Annotation in English
The thesis is devoted to evaluation of the work performance of academic staff at various universities in the Czech Republic. For comparison, foreign universities are also listed. The work compares the individual areas that are included in the performance evaluation.
Keywords
pracovní výkon, hodnocení výkonu pracovníků, vysoké školy, akademičtí pracovníci
Práce je věnována hodnocení pracovního výkonu akademických pracovníků na různých vysokých školách v České republice. Pro srovnání jsou uvedeny i vysoké školy zahraniční. V práci jsou porovnávány jednotlivé oblasti, které jsou zahrnuty do hodnocení pracovního výkonu akademického pracovníka.
Annotation in English
The thesis is devoted to evaluation of the work performance of academic staff at various universities in the Czech Republic. For comparison, foreign universities are also listed. The work compares the individual areas that are included in the performance evaluation.
Keywords
pracovní výkon, hodnocení výkonu pracovníků, vysoké školy, akademičtí pracovníci
Cílem práce je porovnat hodnocení výkonnosti pracovníků vybraných vysokých škol v České republice a v zahraničí.
Osnova:
- Stanovení metod zpracování bakalářské práce
- Teoretické vymezení problematiky - management a jeho funkce, řízení lidských zdrojů a personalistika, pracovní výkon
- Charakteristika vybraných vysokých škol
- Porovnání hodnocení pracovníků na vybraných VŠ
- Formulace závěrů
Research Plan
Cílem práce je porovnat hodnocení výkonnosti pracovníků vybraných vysokých škol v České republice a v zahraničí.
Osnova:
- Stanovení metod zpracování bakalářské práce
- Teoretické vymezení problematiky - management a jeho funkce, řízení lidských zdrojů a personalistika, pracovní výkon
- Charakteristika vybraných vysokých škol
- Porovnání hodnocení pracovníků na vybraných VŠ
- Formulace závěrů
Recommended resources
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů. Praha: grada, 2007. Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-247-1407-3.
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana. Řízení lidských zdrojů. Praha: C.H.Beck, 2012. Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-7400-347-9.
KOUBEK, Josef. Řízení pracovního výkonu. Praha: management press, 2004. Vedení lidí v praxi. ISBN 80-7261-116-X.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů. Praha: management press, 2003. Vedení lidí v praxi. ISBN 80-7261-033-3.
PILAŘOVÁ, Irena. Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost. Praha: Grada, 2008. Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-247-2042-5.
WAGNEROVÁ, Irena. Hodnocení a řízení výkonnosti. Praha: grada, 2008. Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-247-2361-7.
Recommended resources
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů. Praha: grada, 2007. Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-247-1407-3.
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana. Řízení lidských zdrojů. Praha: C.H.Beck, 2012. Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-7400-347-9.
KOUBEK, Josef. Řízení pracovního výkonu. Praha: management press, 2004. Vedení lidí v praxi. ISBN 80-7261-116-X.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů. Praha: management press, 2003. Vedení lidí v praxi. ISBN 80-7261-033-3.
PILAŘOVÁ, Irena. Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost. Praha: Grada, 2008. Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-247-2042-5.
WAGNEROVÁ, Irena. Hodnocení a řízení výkonnosti. Praha: grada, 2008. Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-247-2361-7.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reason for not publishing thesis
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka zpracovala bakalářskou práci na téma Komparace hodnocení výkonnosti pracovníků vysokých škol v ČR a ve světě z hlediska ŘLZ. Cílem práce bylo zjistit, jakým způsobem je hodnocena činnost akademických pracovníků na vybraných vysokých školách.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucího práce:
1) V rámci rozpravy by se autorka měla vyjádřit, proč nepoužila přesněji definovaná kritéria při komparaci hodnocení pracovního výkonu na jednotlivých vysokých školách.
Odpovědi na otázky vedoucího práce i komise byly dostačující.