Cílem bakalářské práce na téma "Vnitřní analýza image daného města" je analýza současného image města Česká Třebová z pohledu jeho obyvatel. Mezi další cíle patří popis základních teoretických pojmů, představení daného města, dotazníkové šetření mezi obyvateli a představiteli města a také vlastní doporučení a návrhy pro zlepšení image města. V první části se práce zaměřuje na teoretické poznatky týkající se public relations, image a komunikace. Na teoretickou část navazuje část praktická, která se zabývá vnitřní analýzou města Česká Třebová. Další částí jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření, které je zaměřeno na image města Česká Třebová.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyze the current image of the Česká Třebová from the point of view of its inhabitants. Other objectives include a description of basic theoretical concepts, a city introduction, a questionnaire survey among residents and city representatives, as well as recommendations and suggestions for improving the image of the city. In the first part, the thesis focuses on the theoretical knowledge about public relations, image and communication. The theoretical part follows the practical part, which deals with internal analysis of the town of Česká Třebová. Another part presents the results of the questionnaire survey, which focuses on the image of the Česká Třebová.
Klíčová slova
Image, image města, analýza image, město Česká Třebová
Klíčová slova v angličtině
Image, image of the town, image analysis, town of Česká Třebová
Rozsah průvodní práce
63 s., 9 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce na téma "Vnitřní analýza image daného města" je analýza současného image města Česká Třebová z pohledu jeho obyvatel. Mezi další cíle patří popis základních teoretických pojmů, představení daného města, dotazníkové šetření mezi obyvateli a představiteli města a také vlastní doporučení a návrhy pro zlepšení image města. V první části se práce zaměřuje na teoretické poznatky týkající se public relations, image a komunikace. Na teoretickou část navazuje část praktická, která se zabývá vnitřní analýzou města Česká Třebová. Další částí jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření, které je zaměřeno na image města Česká Třebová.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyze the current image of the Česká Třebová from the point of view of its inhabitants. Other objectives include a description of basic theoretical concepts, a city introduction, a questionnaire survey among residents and city representatives, as well as recommendations and suggestions for improving the image of the city. In the first part, the thesis focuses on the theoretical knowledge about public relations, image and communication. The theoretical part follows the practical part, which deals with internal analysis of the town of Česká Třebová. Another part presents the results of the questionnaire survey, which focuses on the image of the Česká Třebová.
Klíčová slova
Image, image města, analýza image, město Česká Třebová
Klíčová slova v angličtině
Image, image of the town, image analysis, town of Česká Třebová
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vnitřní analýza image daného města a hodnocení jejich možných socioekonomických dopadů. Významnou součástí práce bude vlastní šetření autora sledovaného jevu na příkladu konkrétního města, návrh a doporučení pro zlepšení image.
Osnova:
- Teoretické aspekty - základní pojmy a definice
- Zpracována vnitřní analýza image na konkrétním městě
- Dotazníkové šetření z pohledu obyvatelstva daného města
- Návrh a doporučení pro zlepšení image
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vnitřní analýza image daného města a hodnocení jejich možných socioekonomických dopadů. Významnou součástí práce bude vlastní šetření autora sledovaného jevu na příkladu konkrétního města, návrh a doporučení pro zlepšení image.
Osnova:
- Teoretické aspekty - základní pojmy a definice
- Zpracována vnitřní analýza image na konkrétním městě
- Dotazníkové šetření z pohledu obyvatelstva daného města
- Návrh a doporučení pro zlepšení image
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
HORÁK, J., STAŇKOVÁ, J. Region Orlicko-Třebovsko na přelomu tisíciletí. Vyd. 1. Ústí nad Orlicí: Region Orlicko-Třebovsko, 2002, 103 s. ISBN 80-238-9848-5.
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Vyd. 1. Praha: Grada, 1999, 178 s., Města a obce. ISBN 80-7169-750-8.
KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1999, 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
LYNCH, K. Obraz města. 1. do češtiny přeložené vyd. Praha: Polygon, 2004, 202 s. ISBN 807273094-0.
MIDDLETON, V.T.C.; FYALL, A., MORGAN, M. Marketing in travel and tourism. 4th ed. Amsterdam: Elsevier, 2009, 502 s. ISBN 9780750686938.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
HORÁK, J., STAŇKOVÁ, J. Region Orlicko-Třebovsko na přelomu tisíciletí. Vyd. 1. Ústí nad Orlicí: Region Orlicko-Třebovsko, 2002, 103 s. ISBN 80-238-9848-5.
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Vyd. 1. Praha: Grada, 1999, 178 s., Města a obce. ISBN 80-7169-750-8.
KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1999, 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
LYNCH, K. Obraz města. 1. do češtiny přeložené vyd. Praha: Polygon, 2004, 202 s. ISBN 807273094-0.
MIDDLETON, V.T.C.; FYALL, A., MORGAN, M. Marketing in travel and tourism. 4th ed. Amsterdam: Elsevier, 2009, 502 s. ISBN 9780750686938.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka nejprve odpověděla na otázky z posudku:
1) Jaké hlavní rezervy vidíte při tvorbě pozitivní image sledovaného města do budoucna?
2) Využije sledované město Vaše šetření? Pokud ano - jak? A co šetření přineslo Vám osobně?
Dále byly členy komise položeny následující dotazy:
Jak respondenti odůvodnili svoji nespokojenost s rozhodnutími zastupitelstva? Jaké jsou problematické lokality města? Z které části provedené analýzy vyplývá, že by mělo být k propagaci využíváno logo místo znak? Proč jste se zaměřila na vnitřní analýzu image města? Kolik lidí se zúčastnilo dotazníkového šetření a proč jste pro účely vnitřní analýzy neoslovila významné podnikatele v daném městě?
Práci byla vytknuta nepropojenost mezi doporučeními a provedeným dotazníkovým šetřením, dále pak nekomplexnost práce a malý počet respondentů.
Komise se na základě hlasování rozhodla snížit hodnocení práce na stupeň D.