Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. Jejím cílem je
zhodnotit současnou strategii a využití nástrojů komunikačního mixu společnosti TSM Design s.r.o. a na základě této analýzy zhodnotit a navrhnout možná doporučení pro zlepšení komunikačního mixu. V teoretické části vysvětlen marketingový mix, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část je založena na popisu současného komunikačního mixu TSM Design s.r.o. a následná analýza okolí podniku a zhodnocení. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zlepšení a doporučení jak současnou komunikační strategii zlepšit.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the communication mix of a construction company. Its aim is to evaluate the current strategy and use of communication mix tools of TSM Design s.r.o. and based on this analysis to evaluate and propose possible recommendations for improving the communication mix and its tools. The practical part is based on the description of the current communication mix of TSM Design s.r.o. and then the analysis of the company environment and evaluation. The final part contains possible suggestions for improvement and recommendations on how to improve the current communication strategy.
Klíčová slova
marketing, komunikační mix, marketingový mix, public relations, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, internetová komunikace, segmentace
Klíčová slova v angličtině
marketing, communication mix, marketing mix, public relations, advertising, sales promotion, personal selling, internet communication, segmentation
Rozsah průvodní práce
57 s. (85 722 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. Jejím cílem je
zhodnotit současnou strategii a využití nástrojů komunikačního mixu společnosti TSM Design s.r.o. a na základě této analýzy zhodnotit a navrhnout možná doporučení pro zlepšení komunikačního mixu. V teoretické části vysvětlen marketingový mix, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část je založena na popisu současného komunikačního mixu TSM Design s.r.o. a následná analýza okolí podniku a zhodnocení. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zlepšení a doporučení jak současnou komunikační strategii zlepšit.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the communication mix of a construction company. Its aim is to evaluate the current strategy and use of communication mix tools of TSM Design s.r.o. and based on this analysis to evaluate and propose possible recommendations for improving the communication mix and its tools. The practical part is based on the description of the current communication mix of TSM Design s.r.o. and then the analysis of the company environment and evaluation. The final part contains possible suggestions for improvement and recommendations on how to improve the current communication strategy.
Klíčová slova
marketing, komunikační mix, marketingový mix, public relations, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, internetová komunikace, segmentace
Klíčová slova v angličtině
marketing, communication mix, marketing mix, public relations, advertising, sales promotion, personal selling, internet communication, segmentation
Zásady pro vypracování
Cílem práce je na základě analýzy komunikačního mixu vybrané firmy formulovat návrhy k jeho zlepšení.
Osnova:
- Úvod.
- Teorie marketingové komunikace.
- Analýza jednotlivých složek komunikačního mixu firmy.
- Zhodnocení a doporučení.
- Závěr.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je na základě analýzy komunikačního mixu vybrané firmy formulovat návrhy k jeho zlepšení.
Osnova:
- Úvod.
- Teorie marketingové komunikace.
- Analýza jednotlivých složek komunikačního mixu firmy.
- Zhodnocení a doporučení.
- Závěr.
Seznam doporučené literatury
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert. ISBN 978-80-247-5022-4.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
ŠVECOVÁ, Martina. Direct marketing: s rozšířeným vydáním Podpora prodeje a Struktura marketingových komunikací. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2020. EDUCOpress. ISBN 978-80-7408-208-5.
Seznam doporučené literatury
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert. ISBN 978-80-247-5022-4.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
ŠVECOVÁ, Martina. Direct marketing: s rozšířeným vydáním Podpora prodeje a Struktura marketingových komunikací. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2020. EDUCOpress. ISBN 978-80-7408-208-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP „Komunikační mix vybrané firmy“, vedoucí BP pokládá následující otázky či náměty:
Ve své práci uvádíte, že slabým místem hodnoceného podniku je nedostatečný počet kvalifikovaných pracovních sil. Jaká opatření byste navrhovala pro zlepšení dané situace?
V návrhové části uvádíte opatření, která by vedla ke zlepšení komunikačního mixu hodnocené společnosti. Dokázala byste alespoň u některých z nich odhadnou, jaké náklady by to s sebou neslo?
Otázky a náměty z rozpravy:
Jaký konkrétní objem nákladů byste navrhla alokovat na videotvorbu?
Jaký objem prostředků je alokovaný do veřejné sféry a kolik do komerční oblasti?
Na str. 50 máte 2 tabulky, v doprovodném textu se na ně však konkrétně neodkazujete. V dalších grafech nemáte správně popsané osy, naopak v nich máte nadbytečné nadpisy atp.