Práce se zabývá marketingovým výzkumem prodeje nemovitostí společnosti M&M reality holding, a. s. Dále také průzkumem trhu, určením pozice společnosti na trhu, definováním míst kde by bylo třeba zlepšit znalost občanů o společnosti a zároveň prodej nemovitostí.
Po samotném marketingovém výzkumu prodeje nemovitostí společnosti M&M reality holding, a. s., jsou navržena řešení, která povedou ke zlepšení stávající situace.
Annotation in English
My dissertation has been devoted to a broad marketing research of real estate sales made by the company M&M reality holding, a. s. In addition there is research of the current market, an assesment of the position of this company on the market, definition of locations where the knowledge of citizens is needed to be improved about this company and simultaneously sales of real estate in general.
The conclusion after the marketing research of sales of real estate made by the company M&M Reality holding, a. s., the following suggestions are recommended which may help to improve the current situation.
Keywords
Marketing, marketingový výzkum, průzkum trhu, prodej nemovitostí, trh s nemovitostmi.
Keywords in English
Marketing, marketing research, sale of estate, real-estate market, sales promotions.
Length of the covering note
58 s.
Language
CZ
Annotation
Práce se zabývá marketingovým výzkumem prodeje nemovitostí společnosti M&M reality holding, a. s. Dále také průzkumem trhu, určením pozice společnosti na trhu, definováním míst kde by bylo třeba zlepšit znalost občanů o společnosti a zároveň prodej nemovitostí.
Po samotném marketingovém výzkumu prodeje nemovitostí společnosti M&M reality holding, a. s., jsou navržena řešení, která povedou ke zlepšení stávající situace.
Annotation in English
My dissertation has been devoted to a broad marketing research of real estate sales made by the company M&M reality holding, a. s. In addition there is research of the current market, an assesment of the position of this company on the market, definition of locations where the knowledge of citizens is needed to be improved about this company and simultaneously sales of real estate in general.
The conclusion after the marketing research of sales of real estate made by the company M&M Reality holding, a. s., the following suggestions are recommended which may help to improve the current situation.
Keywords
Marketing, marketingový výzkum, průzkum trhu, prodej nemovitostí, trh s nemovitostmi.
Keywords in English
Marketing, marketing research, sale of estate, real-estate market, sales promotions.
Research Plan
1) Stanovení cíle průzkumu marketingového prodeje nemovitostí
2) Definice obsahu
3) Marketing prodeje
4) Vyhodnocení výsledků a návrhy na zlepšení
5) Formulace závěrů
Research Plan
1) Stanovení cíle průzkumu marketingového prodeje nemovitostí
2) Definice obsahu
3) Marketing prodeje
4) Vyhodnocení výsledků a návrhy na zlepšení
5) Formulace závěrů
Recommended resources
[1] FORET, M., Marketing. Brno: Computer Press, 2003. 199 s. ISBN 80-7226-888-0.
[2] FORET, M., Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, a. s., 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] KOTLER, P., AMSTRONG, G., Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOTLER, P., KALOVÁ, J., Marketing v otázkách a odpovědích, 1. Vydání, Brno: CP Books, 2005. 130 s. ISBN 80-251-0518-0.
[5] KOTLER, P., KELLNER, K., Marketing Management. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Recommended resources
[1] FORET, M., Marketing. Brno: Computer Press, 2003. 199 s. ISBN 80-7226-888-0.
[2] FORET, M., Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, a. s., 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] KOTLER, P., AMSTRONG, G., Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOTLER, P., KALOVÁ, J., Marketing v otázkách a odpovědích, 1. Vydání, Brno: CP Books, 2005. 130 s. ISBN 80-251-0518-0.
[5] KOTLER, P., KELLNER, K., Marketing Management. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
schemes
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce je podpora prodeje nemovitostí ve vybrané společnosti. Následně studentka zodpověděla otázky položené vedoucím bakalářské práce: "1. Spolupracuje MaM reality i s jinými společnostmi? 2. Očekává společnost pokles nebo růst prodeje prodeje nemovitostí během letošního nebo příštího roku?"