Práce se zaměřuje na iracionální chování zákazníků v oblasti poštovních služeb, mezi jejíž poskytovatele se řadí například Česká pošta, s. p., společnost PPL nebo Zásilkovna. Iracionální chování je zkoumáno pomocí dotazníkových šetření, na jejichž základě jsou formulovány vhodné návrhy, které by měly vést ke zlepšení propagace poštovních služeb, konkrétně u České pošty, s. p.
Annotation in English
This paper focuses on the irrational behavior of customers in the field of postal services, which are provided for example by Česká pošta, s. p., PPL, and Zásilkovna. The irrational behavior is investigated by means of questionnaire surveys, on the basis of which suitable proposals are formulated. These proposals should lead to improved promotion of postal services, specifically at Česká pošta, s.p.
Keywords
Česká pošta, efekt cenové kotvy, efekt volavky, iracionální chování, poštovní služby
Keywords in English
Czech Post, price anchor effect, decoy effect, irrational behavior, postal services
Length of the covering note
87 s., 19 s. přil.
Language
CZ
Annotation
Práce se zaměřuje na iracionální chování zákazníků v oblasti poštovních služeb, mezi jejíž poskytovatele se řadí například Česká pošta, s. p., společnost PPL nebo Zásilkovna. Iracionální chování je zkoumáno pomocí dotazníkových šetření, na jejichž základě jsou formulovány vhodné návrhy, které by měly vést ke zlepšení propagace poštovních služeb, konkrétně u České pošty, s. p.
Annotation in English
This paper focuses on the irrational behavior of customers in the field of postal services, which are provided for example by Česká pošta, s. p., PPL, and Zásilkovna. The irrational behavior is investigated by means of questionnaire surveys, on the basis of which suitable proposals are formulated. These proposals should lead to improved promotion of postal services, specifically at Česká pošta, s.p.
Keywords
Česká pošta, efekt cenové kotvy, efekt volavky, iracionální chování, poštovní služby
Keywords in English
Czech Post, price anchor effect, decoy effect, irrational behavior, postal services
Research Plan
Úvod 1. Iracionální chování 2. Analýza iracionálního chování zákazníků poštovních služeb 3. Návrh zlepšení propagace poštovních služeb v souvislosti s iracionálním chováním 4. Zhodnocení návrhů Závěr
Research Plan
Úvod 1. Iracionální chování 2. Analýza iracionálního chování zákazníků poštovních služeb 3. Návrh zlepšení propagace poštovních služeb v souvislosti s iracionálním chováním 4. Zhodnocení návrhů Závěr
Recommended resources
dle pokynů vedoucí/ho práce
Recommended resources
dle pokynů vedoucí/ho práce
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.