Bakalářská práce se zabývá tvorbou a realizací vizuálního stylu truhlářské firmy. V první části probírá základní principy grafického designu. Dále vysvětluje, co obnáší image firmy a firemní identita a řeší problematiku obchodních dokumentů. Ve druhé části shrnuje proces navrhování vizuálního stylu. V neposlední řadě se věnuje návrhu a rozboru vytvořeného vizuálního stylu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is about making a visual identity of a carpenting company. In the first part I cover the basic principees of graphic design. Then I explain concenpts such as corporate identity or corporate image. Furthermore, I provide the insight on the topic of bussiness documents. In the second part I sumarise the proces of designing a visual style. Finally I describe and analyze my design.
Bakalářská práce se zabývá tvorbou a realizací vizuálního stylu truhlářské firmy. V první části probírá základní principy grafického designu. Dále vysvětluje, co obnáší image firmy a firemní identita a řeší problematiku obchodních dokumentů. Ve druhé části shrnuje proces navrhování vizuálního stylu. V neposlední řadě se věnuje návrhu a rozboru vytvořeného vizuálního stylu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is about making a visual identity of a carpenting company. In the first part I cover the basic principees of graphic design. Then I explain concenpts such as corporate identity or corporate image. Furthermore, I provide the insight on the topic of bussiness documents. In the second part I sumarise the proces of designing a visual style. Finally I describe and analyze my design.
Cílem bakalářské práce je objasnit zásady tvoření designu firemních podkladů a upřesnit význam firemní identity. Výsledkem práce bude vytvoření návrhu jednotné vizuální stylu truhlářské firmy a vysvětlení procesu tvorby.
Osnova:
- Grafický design
- Image a firemní identita
- Obchodní dokumenty
- Proces navrhování vizuálního stylu
- Návrh a rozbor vizuálního stylu
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je objasnit zásady tvoření designu firemních podkladů a upřesnit význam firemní identity. Výsledkem práce bude vytvoření návrhu jednotné vizuální stylu truhlářské firmy a vysvětlení procesu tvorby.
Osnova:
- Grafický design
- Image a firemní identita
- Obchodní dokumenty
- Proces navrhování vizuálního stylu
- Návrh a rozbor vizuálního stylu
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-2841-9.
MCWADE, John. Jak na působivý grafický design: návrhy brožur, log, webů, newsletterů, vizitek či plakátů. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3118-3.
SAMARA, Timothy. Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. Druhé vydání aktualizované a rozšířené. Přeložil Patricie RŮŽIČKOVÁ. V Praze: Slovart, 2016. ISBN 978-80-7529-046-5.
HEALEY, Matthew. Design loga: analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek. Přeložil Marcel GOLIAŠ. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3608-9.
SEDDON, Tony a Jane WATERHOUSE. Grafický design pro samouky: praktický průvodce pro začátečníky. V Praze: Slovart, 2010. ISBN 9788073913601.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-2841-9.
MCWADE, John. Jak na působivý grafický design: návrhy brožur, log, webů, newsletterů, vizitek či plakátů. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3118-3.
SAMARA, Timothy. Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. Druhé vydání aktualizované a rozšířené. Přeložil Patricie RŮŽIČKOVÁ. V Praze: Slovart, 2016. ISBN 978-80-7529-046-5.
HEALEY, Matthew. Design loga: analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek. Přeložil Marcel GOLIAŠ. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3608-9.
SEDDON, Tony a Jane WATERHOUSE. Grafický design pro samouky: praktický průvodce pro začátečníky. V Praze: Slovart, 2010. ISBN 9788073913601.
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Jednotný vizuální styl truhlářské firmy. Cílem bakalářské práce je objasnit zásady tvoření designu firemních podkladů a upřesnit význam firemní identity. Výsledkem práce bude vytvoření návrhu jednotné vizuální stylu truhlářské firmy a vysvětlení procesu tvorby.
Otázky dle posudku vedoucího práce: K práci mám jednu otázku. Proč jste použila toto barevné ladění?
Studentka otázku zodpověděla