Diplomová práce pojednává o strategickém marketingu města Holice, řešení organizační struktury města, která by směřovala jeho vývoj v souvislosti s požadavky občanů, ale i sledováním rozvoje měst v evropském měřítku.
V teoretické části jsem se soustředil na vysvětlení základních marketingových pojmů, specifických zvláštností a marketingového prostředí regionu. Dále jsem se zaměřil na strategické řízení města a proces strategického plánování. Poslední části pojednávají o situační analýze města Holic a návrhu metodiky zpracování strategického plánu, který vyústí v expertní ověření metody v oblasti bydlení.
V závěru své diplomové práce jsem shrnul uvedené poznatky.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the strategic marketing of the town of Holice, its organizational structure which would develop according to the demands of citizens including the experience of the development of the towns within the European Union.
The theoretical parts concentrate on the explanation of the main marketing notions, specific peculiarities and marketing environment of the region. The strategic management and the process of strategic planning are discussed in the following parts. The situational analysis of the town and the recommendation of the methodology of the treatment of the strategic plan which is going to lead in the verification of the methods in the sphere of housing have been described in the last part.
The end depicts the summary of the notions and the theory.
Klíčová slova
strategický marketing, swot analýza, marketingové prostředí regionu, strategické řízení města, specifické zvláštnosti marketingu města
Klíčová slova v angličtině
strategic marketing, swot analysis, marketing environment of the region, strategic management, specific peculiarities of the marketing
Rozsah průvodní práce
72 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o strategickém marketingu města Holice, řešení organizační struktury města, která by směřovala jeho vývoj v souvislosti s požadavky občanů, ale i sledováním rozvoje měst v evropském měřítku.
V teoretické části jsem se soustředil na vysvětlení základních marketingových pojmů, specifických zvláštností a marketingového prostředí regionu. Dále jsem se zaměřil na strategické řízení města a proces strategického plánování. Poslední části pojednávají o situační analýze města Holic a návrhu metodiky zpracování strategického plánu, který vyústí v expertní ověření metody v oblasti bydlení.
V závěru své diplomové práce jsem shrnul uvedené poznatky.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the strategic marketing of the town of Holice, its organizational structure which would develop according to the demands of citizens including the experience of the development of the towns within the European Union.
The theoretical parts concentrate on the explanation of the main marketing notions, specific peculiarities and marketing environment of the region. The strategic management and the process of strategic planning are discussed in the following parts. The situational analysis of the town and the recommendation of the methodology of the treatment of the strategic plan which is going to lead in the verification of the methods in the sphere of housing have been described in the last part.
The end depicts the summary of the notions and the theory.
Klíčová slova
strategický marketing, swot analýza, marketingové prostředí regionu, strategické řízení města, specifické zvláštnosti marketingu města
Klíčová slova v angličtině
strategic marketing, swot analysis, marketing environment of the region, strategic management, specific peculiarities of the marketing
Zásady pro vypracování
1.Vymezení pojmů: regionální marketing, místa a města
2.Charakteristika prvků města a místa
3.Vymezení a úloha strategie města
4.Situační analýza rozvoje města Holice
5.Návrh metodiky pro tvorbu strategického plánu, zpracování návrhu změn po komparaci výsledků situační analýzy
6.Expertivní ověření metody a testování
7.Zhodnocení návrhu
8.Závěr
Zásady pro vypracování
1.Vymezení pojmů: regionální marketing, místa a města
2.Charakteristika prvků města a místa
3.Vymezení a úloha strategie města
4.Situační analýza rozvoje města Holice
5.Návrh metodiky pro tvorbu strategického plánu, zpracování návrhu změn po komparaci výsledků situační analýzy
6.Expertivní ověření metody a testování
7.Zhodnocení návrhu
8.Závěr
Seznam doporučené literatury
Bernáková, M. a kol: Marketing samosprávy
Foret, M.: Komunikující město
Horáková, M.: Strategický marketing
Janečková,L., Vaštíková, M.: Marketing měst a obcí
Kotler, P.: Marketing management
Payne, A.: Marketing služeb
Seznam doporučené literatury
Bernáková, M. a kol: Marketing samosprávy
Foret, M.: Komunikující město
Horáková, M.: Strategický marketing
Janečková,L., Vaštíková, M.: Marketing měst a obcí
Kotler, P.: Marketing management
Payne, A.: Marketing služeb
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1) Jakými prvky je tvořen marketingový mix města?
2) Uveďte příklad smíšeného financování pro konkrétní projekt, který byl realizován ve Vašem městě.