Teoretická část práce se zabývá definováním a vymezením pojmů hodnota, její řízení; strategie a její tvorba; proces, procesní řízení a jeho důvody pro zavedení. Praktická část obsahuje základní mapování procesů ve společnosti a jejich fungování. V závěru je navrženo doporučení na změnu v procesech pro společnost.
Anotace v angličtině
Work is devoted to process control in the company to customers. The paper shows the value of concepts, management, strategy and production, process, process control, and the reasons for the introduction related to this issue. Work describes the processes taking place in societies and how they are governed.
Klíčová slova
řízení, strategie, procesy, procesní řízení, procesní organizace
Klíčová slova v angličtině
management, strategies, process management, processes, process organizations
Rozsah průvodní práce
46 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část práce se zabývá definováním a vymezením pojmů hodnota, její řízení; strategie a její tvorba; proces, procesní řízení a jeho důvody pro zavedení. Praktická část obsahuje základní mapování procesů ve společnosti a jejich fungování. V závěru je navrženo doporučení na změnu v procesech pro společnost.
Anotace v angličtině
Work is devoted to process control in the company to customers. The paper shows the value of concepts, management, strategy and production, process, process control, and the reasons for the introduction related to this issue. Work describes the processes taking place in societies and how they are governed.
Klíčová slova
řízení, strategie, procesy, procesní řízení, procesní organizace
Klíčová slova v angličtině
management, strategies, process management, processes, process organizations
Zásady pro vypracování
1. Procesní řízení a výkonnost podniku.
2. Podnikové procesy a jejich význam při obsluze zákazníků.
3. Implementace procesního řízení v podniku.
4. Výzkum zaměřený na stávající vztah v oblasti procesního řízení v podniku.
5. Závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Procesní řízení a výkonnost podniku.
2. Podnikové procesy a jejich význam při obsluze zákazníků.
3. Implementace procesního řízení v podniku.
4. Výzkum zaměřený na stávající vztah v oblasti procesního řízení v podniku.
5. Závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
1. Šmída, F.: Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě, 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1679-4.
2. Robbins, P. S., Coulter, M.: Management, 7. vydání, Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0495-1.
3. Staněk, V.: Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 80-247-0456-0.
4. Petřík, T.: Procesní a hodnotové řízení firem a organizací - nákladová technika a komplexní manažerská metoda ABC/ABM. 1. vydání. Praha: Právnické a ekonomické nakladatelství a knihkupectví Bohumily Hořínkové a Jana Tuláčka, 2007. ISBN 978-80-7201-648-8.
Seznam doporučené literatury
1. Šmída, F.: Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě, 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1679-4.
2. Robbins, P. S., Coulter, M.: Management, 7. vydání, Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0495-1.
3. Staněk, V.: Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 80-247-0456-0.
4. Petřík, T.: Procesní a hodnotové řízení firem a organizací - nákladová technika a komplexní manažerská metoda ABC/ABM. 1. vydání. Praha: Právnické a ekonomické nakladatelství a knihkupectví Bohumily Hořínkové a Jana Tuláčka, 2007. ISBN 978-80-7201-648-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Co je to procesní mapa?
Jak jste myslela: "Doporučení zavést procesní mapy ve všech procesech, pro jejich definování a aktualizování?"
Komu by měla být procesní mapa předností?
Má firma zaveden management kvality podle ISO 9001?
"Mají špatný proces reklamací, protože bylo hodně reklamací". Jak jste to myslela?
Když je hodně reklamací, který proces bude pravděpodobně špatný?
Vzala jste si dost velké sousto, jste si toho vědoma?
Dokázala byste mi říci, jaká je souvislost mezi tou první částí - tj. hodnota a tou druhou částí - tj. hodnototvorný proces.
Když postavím procesní řízení a "neprocesní"řízení, co to znamená, ty procesy tam nejsou?
Co takový procesní management, jako novodobý směr?
Zmiňovala jste nedostatky ve vzdělávání. Zajímalo by mě konkrétně o jaké nedostatky jde.