Informace o kvalifikační práci Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji
Hlavní téma v angličtině
Analysis of promotion and informing passengers about tariff and commercial offers ČD in passenger transport in areas of selected railway stations of category 5, 4 and 3 in the South Moravian Region
Název dle studenta
Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji
Práce je věnována propagaci tarifních nabídek Českých drah, a. s. v prostorách železničních stanic. Pozornost je zaměřena na zhodnocení v současné době používaných způsobů informování cestujících o jízdném. Toto zhodnocení je provedeno na základě průzkumu mezi cestujícími. V závěru práce jsou zmíněny možnosti zlepšení propagace ve stanicích.
Anotace v angličtině
The work deals with promotion of tariff offers of the Czech Railways, joint stock company (České dráhy, a. s.) in areas of railway stations. The attention is paid to evaluating of currently ways used in informing passengers about fare. The evaluating is based on a public inquiry among passengers. In conclusion there are mentioned suggestions to improve advertising in railway stations.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, železniční stanice, České dráhy, jízdné
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advertising, railway station, Czech railways, fare
Rozsah průvodní práce
59 s., 8 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je věnována propagaci tarifních nabídek Českých drah, a. s. v prostorách železničních stanic. Pozornost je zaměřena na zhodnocení v současné době používaných způsobů informování cestujících o jízdném. Toto zhodnocení je provedeno na základě průzkumu mezi cestujícími. V závěru práce jsou zmíněny možnosti zlepšení propagace ve stanicích.
Anotace v angličtině
The work deals with promotion of tariff offers of the Czech Railways, joint stock company (České dráhy, a. s.) in areas of railway stations. The attention is paid to evaluating of currently ways used in informing passengers about fare. The evaluating is based on a public inquiry among passengers. In conclusion there are mentioned suggestions to improve advertising in railway stations.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, železniční stanice, České dráhy, jízdné
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advertising, railway station, Czech railways, fare
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Marketingová komunikace
2. Propagace a informování cestujících ve stanicích a zastávkách v podmínkách ČD
3. Analýza skutečného stavu propagace a informování cestujících ve vybraných stanicích v Jihomoravském kraji
4. Návrh možných opatření ke zlepšení propagace tarifních a obchodních nabídek ČD v železničních stanicích
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Marketingová komunikace
2. Propagace a informování cestujících ve stanicích a zastávkách v podmínkách ČD
3. Analýza skutečného stavu propagace a informování cestujících ve vybraných stanicích v Jihomoravském kraji
4. Návrh možných opatření ke zlepšení propagace tarifních a obchodních nabídek ČD v železničních stanicích
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.