Vyučující
|
-
Kupka Tomáš, PhDr. Ph.D.
-
Romerová Ilona
|
Obsah předmětu
|
1.blok 1.budoucí čas / Kulturelles Leben - Medien 2.blok slovosled ve vedlejší větě 3.blok Perfektum způsobových sloves/ Aussehen, Menschlicher Körper (A. Dürer) 4.blok Shoda podmětu a přísudku 5.blok sloveso tun / Die Renaissance (Leonardo da Vinci) 6.blok vazby sloves/podstatných a přídavných jmen 7.blok zájmenná příslovce / Deutsche Literatur (Goethe, Schiller) 8.blok Vlastní jména osob, wie/als
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Konverzační témata Prezentace Čtení a překlady odborných textů Poslech Procvičování gramatických jevů Cíl: Zopakování a prohloubení gramatických jevů Zdokonalení německé konverzace Porozmění čteného a psaného textu rozšíření slovní zásoby související s restaurátorskou činností
Studenti se dokáží orientovat v gramatickém systému, obecné slovní zásobě a terminologii dané specializace.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Student prokáže znalost témat probraných v seminářích.
|
Doporučená literatura
|
-
Becker, F., Thieme, U. Allgemeines Künstlerlexikon de bildenden Künstler von Antik bis zur Gegenwart.. Leipzig., 1999.
-
Berglová, E. Moderní gramatika němčiny.. Plzeň, Fraus., 2002.
-
Berlová, E. Moderní gramatika němčiny.. Fraus. Plzeň., 2002.
-
Bruckmanns Pantheon. Internationale Jahreszeitschrift für Kunst.. München, 1985.
-
Deguer, A. Albrecht Dürer. Berghaus Verlag. Ramerding., 1971.
-
Partsch, S. Haus der Kunst.
-
Raděvová, Z. Cvičebnice německé gramatiky II.. Didaktis. Brno, 2003.
|